Söndag

Hej!
Ursäkta för dålig bloggning men jag har inte riktigt hittat ett tillfälle. Men igår så hjälpte jag mamma i blomrabatten och sen drog jag in till stan med Hannah vi kollade mest på vårfestklänningar. Jag hittade en jättefin som jag ska fara och kolla på på onsdag.Vi var också och åt frozen yoghurt på spice ice, tacka gud för froyo <3 Sen ringde vi till Walter och så kom han in till stan och vi gick typ runt och sen satt vi och åt sushi i rewell center. Det var första gången jag åt det och jag är lite petig med mat och brukar äta med ögonen hehe. Men jag köpte inget annat än mat haha... Idag så vaknade jag jätte tidigt och sen for vi till fotisplan och vi spelade 3 matcher. Det gick uuurdåligt men vi spelde andra matchen helt bra. Nu har jag såååå ont i benen. Men nu ska jag kolla något avsnitt och sen ska jag ut och njuta av solen! puss