Sista skoldagen !

Hej!
Idag var det ju sista dagen av lågstadiet. Dagen spendeades på stan men hela klassen. Vi cyklade till stan och sen fick vi bara gå runt. Klockan halv 11 möttes alla utanför McDonald's. Vi åt mat sponsrat av skolan och sen fick vi gå runt en stund till. Jag fick hem ett par shorts och ett halsband + 16 km cykling i benen. På tal om ben så vaxade mamma mina ben idag. Aaajj, undrar varför jag berättade det där men #yolo. Imorgon är det skolavslutning. Den dagen jag har gått och väntat på varje dag sedan jullovet tog slut. Äntligen kommer det vara över. Jag kommer att komma ihåg alla dagar då jag skulle ha kunnit brustit och bara storgråta för att jag har varit så arg och ledsen på min klass. Det har verkligen varit ett rent helvete ibland. Men jag kommer också komma ihåg alla de roliga stunder vi har haft tillsammans som lägerskolan och julfesten. När jag tänker efter skulle jag nog inte byta de här människorna mot någonting annat. Jag komme nog sakna dem allihop, men jag är verkligen jätteglad att vi får det efterlängtade sommarlovet som vi alla har förtjänat. Ni är bäst!

javetjääättesötabildermenyoloo