höstlov

sååå försenat inlägg men ja.
 
16.10-21.10

På onsdag kom Frida till mig efter skolan och vi satt på en film och bara hade det riktigt mysigt. Frida for hem till sig och mamma kom hem med massa mat. På kvällen kom rida tillbaka och vi fortsatte att kolla på massa cheerleading filmer.
 
 
 
 
På torsdag vaknade jag efter en lång nattsömn och såg att det snöade (<3!). Åååååh, jag blev så glad, jag har väntat så långe efter snö, fast det kändes ganska konstigt när det kom för min födelsedag. Torsdagen så likadan ut som onsdagen, film och mat. Men det var så skönt att inte behöva göra någonting överhuvudtaget och bara vila, fast på kvällen hade jag träning i snön och det var kallt, vått och hemskt, jaa ni förstår.
 
 
 
På fredag gjorde jag inte så mycket på förmiddagen men på kvällen kom Linn hit och vi lagade lite god mat och kokade te och sen satt vi och bara pratade. Senare på kvällen gick vi ner och fjollade lite tills vi sen somnade. 
 
 
 
 
På lördag morgon gick jag och Linn till butiken och köpte american waffles och sirap. Vi fixade lite brunch och sen på eftermiddagen fick vi besök av Walter, Ine, Tobbe och Sara. Vi dansade och skrattade och fotade en stund innan vi for till Tobbe. Där åt vi lite och sen kollade vi på film.
 
 
 
lånade bilden av Linn eftersom mina var förfärliga
 
På söndag hade min pappa födelsedag så vi väckte honom med frukost och sen åkte vi in till stan för att kolla på VPS avgörande och sista hemmamatch mot Jaro. Det vann matchen och nu får de spela i Europa League. Efter det åkte vi till Gerby och åt på Dallas Pizza. 
 
måste ta en gammal pizzabild för att jag inte fotade någonting den dagen hehe
 
På måndagmorgon fick jag en såndär matlagningskick och jag började steka american pancakes. Det var seriös himmel i min mun. Senare på kvällen for jag och mamma på en springtur.