just one of those days

Hur har er dag varit idag? Vad har ni gjort? Jag har i alla fall inte gjort någonting egentligen. Jag fick i alla fall sova ut ordentligt idag. Mamma och Daniel hade gjort frukost så jag gick ner och det var riktigt mysigt. Efter det for pappa och Daniel på tekniktävlingar och mamma ut på en promenad så jag damsög två våningar. Mitt rum var seriöst så dammigt att det inte var klokt. Jag tycker ändå att det är helt okej att dammsuga det är inte lika tråkigt som allat annat och man ser resultat snabbt haha. Efter jag hade gjort min stora ansträngning för dagen lagade jag frukt och varm choklad och kollade på alla tjejfilmer jag vet om och det håller jag fortfarande på med. Just nu funderar jag på om jag skulle orka gå ner och hämta glass men jag vet inte om jag har tillräckligt mycket ork. Ikväll har vi i alla fall bestämt att vi ska äta hemlagad pizza, kolla på sista avsnittet av Inför Mgp och bara ha det allmänt trveligt. Låter helt okej i mina öron i alla fall!