ATHLETICS DAY

Athletics day (friidrottsdag) stog alltså på dagens schema. Fast jag inte sprang eller gjorde något annat event, efterom jag var sjuk på try-outs fast skulle mer än gärna skippa att springa inför hela skolan, så var det helt kul att sitta där och bara prata med alla. Alla som sprang var jätteduktiga och ärligt talat känns det som att jag har tränat också eftersom min rumpa värker efter att ha suttit på samma hårda bänkar i 6 timmar. Efter vi blev hemsläppta gick med Chiara till McDonalds och det fick mig att komma ihåg varför jag inte äter sådan snabbmat, stannar med min älskade pizza istället, tack. Vi tog i alla fall MTR hem och medans jag väntade på min buss hämtade jag Starbucks och har hittat en ny favoritdrink nu så är helt galen. 
 
På kvällkvisten har jag bara försökt catcha up på lite Biologi utan någon större framgång. Tänker fortsätta min kväll med att kolla ett avsnitt av någon serie och sedan gå och sova. Imorgon är det min favoritdag i skolan, onsdag, för att jag har mitt musiktillval nästan hela dagen. Vi syns!