HOME BOUND

Det känns nästan som att bloggen är dendär vännen som man alltid tänker på att träffas men allting kommer i vägen och det blir bara inte av. De 3 veckor jag har varit borta har ändå varit helt fantastiska fast det inte har blivit dokumenterat. Tänkte att jag i slutet av sommaren kan skriva ett inlägg lite mer detaljerat om vad jag har gjort så tänker inte göra det nu. 

Kom med flyget morgonen 27 Juni och gick runt i Helsingfors och träffade mina morföräldrar och måndagen 29 Juni tog jag tåget till älskade Vasa. Efter det har jag egentligen varit med det samma kompisgänget så gott som varje dag. Kan verkligen inte beskriva känslan av att vara helt trygg med vem man umgås med och skratta tills det gör ont. Mina vänner är verkligen guldvärda. 

Ändå har det hänt ganska mycket under de senaste veckorna och har ganska mycket att catcha up med men det kan ta en stund. Just nu befinner jag mig i Ekenäs för att ha vår årliga Sommarträff dit alla pappas bästa studiekompisar kommer och det brukar oftast vara en av de bästa nätterna på sommaren men i år kunde bara hälften komma. Vi gör de bästa av dagen i alla fall och jag kan uppdatera bloggen mer när jag kommer hem!