25 DAGAR...

är så lite men alldeles för mycket. 
 
25 dagar tills skolan tar slut och tills jag åker tillbaka till Finland i 6 veckor. Har ingen som helst motivation till skolan fastän det känns som att jag bara har mer att göra hela tiden. Räknar ner varenda sekund tills jag får gå ut ur skolbyggnaden och inte gå in tillbaka på en och halv månad. 4 måndagar, 4 veckor. Det är så lite men alldeles för mycket.
 
Just nu njuter alla i Finland av den första dagen på deras sommarlov och jag är inte där. Hong Kong känns ju som ett hem men det är inte hemma. Längtar så mycket efter värme, inte hetta där man svettas av att bara sitta, efter skratt och sena sommarnätter. Sommar är ju bara kopplat till glädje och fyfan vad mycket jag vill ha det just nu. ORKAR INTE MED SKOLAN men herregud 25 dagar måste jag ju klara.
 
Såhär såg det ut när jag gick ut 7:an för 1 år sedan. Känns inte så bra att kolla tillbaka på detta eftersom jag kommer ihåg hur jag mådde och vad jag tänkte denna dag. Har verkligen förändrats så mycket på 1 år och det är otroligt hur snabbt tiden går.