CALVIN KLEIN EVENT- JUSTIN BIEBER

När jag satt hemma och pluggade till två prov fick jag ett telefonsamtal från Aisha. Hennes pappa är ganska inflytelserik i business världen och Aisha kunde ta med en kompis till Calvin Klein Jeans eventet i Hong Kong. Satte på mig en svart klänning och Aisha kom och plockade upp mig. Vi åkte till en gammal flygplats coh kom in till i en superfin lokal. Det fanns ingen under 20 och alla vara supercoola och modemedvetna så vi hade inte någon att prata med riktigt men det var okej. Det var helt fantastiskt att få en inblick i världen av socialites och business människor. Vi väntade i alla fall på Justin Bieber eftersom det var mest det vi kom för. Det var ingen konsert utom mer ett promotional event så det var bara 200 människor om jag skulle uppskatta. Han uppträdde nästan 10 låtar och jag var positivit överraskad. Har aldrig varit ett stort fan av honom eftersom enligt mig har han inte betett sig som någon som jag skulle kunna stödja. Han kan i alla fall sjunga och dansa väldigt bra. Kendall Jenner var också där man hon gick före vi kom. Jag hoppade i sänge klockan 1 och tog mig igenom fredagen, med 3 prov/förhör väldigt trött.