MY WEEKEND

Från fredag till tisdag var jag ledig från skolan p.ga manga ganska så oförklarliga orsaker. Min fredag var väldigt kul. åt brunch med mamma och Daniel, gick på bio med dem och såg filmen Spy som jag rekommenderar starkt till alla. Har verkligen inte skrattat så mycket till en film på länge. Efter bion gick jag runt I Topshop en stund men efter lite övervägande gick hem tomhänt förutom en tröja från Zara. Senare på kvällen tog jag ett bad och gjorde sedan mig redo för att fara iväg till IFC med Aisha där vi träffade massa roliga människor och kvällen slutade riktigt bra.
 
lördag hade vi brunch med the cool kids squad för att Chiara flyttar till Tyskland nästa lördag och gick sedan runt på IFC och I Admiralty några timmar. Vi for sedan och kollade på Hong Kong vs Japan I Rugby men matchen blev inställd p.ga Red Rainstorm så vi tog en buss hem dyblöta. Värmde upp mig I ett bad för att sedan skypa Chiara och Liam I 7 (!!!!) timmar.
 
Söndag var en väääldigt slö dag för jag var väldigt trött efter bara 5 timmars sömn. Kollade massa avsnitt Castle och facetimeade Ine. Senare på kvällen skypade jag Chiara och Siggi medans vi skrev en sang.
 
Måndag var en av de mest speciella dagarna på länge. Vi skulle fara på en Junk Trip med några från min lillebrors fotbollslag+ Jessica men eftersom vädret var så dåligt bade lördag och söndag blev den inställt. Väldigt oturligt så var det strålande sol hela dagen, förutom på kvällen när det började ösa ner regn. Min familj for I alla fall till Duocento Otto 208 på brunch med en av våra närmaste familjevänner. Väl där träffade vi en annan familj som vi umgicks med hela dagen. Vår brunch övergick till lunch, till middag och till sist late night drinks. Spenderade alltså 10 (!!!!!!!!!!!) timmar på en restaurang med fulla vuxna. Det var I alla fall en av de roligaste kvällarna på länge eftersom det finns inget jag tycker mer om än sitta på restauranger I timmar och diskutera. Speciellt när det som sitter runt bordet är högljudda finska och brittiska vuxna. Det finns nog ingenting som mäter sig med de historierna jag hörde och de konversationerna jag deltog I.
 
Tisdagen spenderades bara på att få klart skolarbete som det känns som att jag drunknar I.  
 
 

//1 frozen yogurt // 2 köpte gelatinfritt godis till bion // 3 gick runt inne I Central // provade boyfriend jeans I Topshop // 5 träffade en "kändis" från Buzzfeed (youtube) // 6&7 roliga människor // 
 
 
// 1 Neal och Calvin på the Flying Pan // 2  vår mat // 3 fina Hong Kong sett från IFC // 4 bussresa till rugby // 5 hot chocolate för att få tillbaka lite värme // 6  the triple trio // 7 mitt älskade bad+Castle // 8 @ 5am med Liam och Chiara //
 


// 1 the musical trio // 2&3 underårig med massa vuxna // 4 nami // 5 "finns det hjärterum, så finns det skjärtrum" // 6 restaurangen hade ett fint badrum..... //