CAMBODIA 2K15

31/10/15-06/11/15
 
Quest Week är någonting som min skola gör varje år vilket är att man får under en vecka besöka ett annat land och göra någonslags aktivitet. Jag och de flesta av mina kompisar valde att åka till Kambodja och göra en välgörenhetsresa. Det var verkligen en av de bästa resorna jag har varit på i hela mitt liv mest för att vi hela tiden gjorde roliga saker och vi hade verkligen det bästa gänget. 
 
Våra dagar var verkligen fullspäckade hela tiden så kan inte skriva precis allt vi höll på med men bl.a,
 
  • bygde ett hus åt en familj
  • besökt Angkor Wat (och tre andra tempel)
  • Amazing Race i nästan hela Siem Reap
  • åkt TukTuks varje dag
  • lärde barn engelska i en skola
  • åkt på en kärra dragen av en oxe
  • cyklat 16km
  • gått på marknader
  • ätit jackfruit och rambutan <333 (samt andra frukter)
  • lekt massa mindgames (snaps, black magic etc)
  • varit på cirkus + cirkus workshop
  • munkceremoni
här är en blogg som vi skrev i varje dag för att dokumentera allt vi gjorde