LINN ➝ HONG KONG

30/12/15-05/01/16
 
På onsdagkväll träffade jag älskade Linn på flygfältet i Hong Kong för att hon skulle spendera en vecka med mig här. Vi hade verkligen såååå otroligt makalöst kul och det var så härligt att visa en av mina bästa kompisar hemifrån hur jag bodde, vad jag gjorde om dagarna och hur allting ser ut här. Beklagar att jag inte har så mycket bilder men kan snabbt lista lite av vad vi har hittat på.
 
  • brunch på Wagyu
  • shopping i Causeway Bay
  • NYÅRSFIRANDE!!!!!
  • brunch @ 4pm med Neal
  • Neal´s födelsedagsmiddag 
  • brunch på ZUMA
  • AIA Carnival 
  • Dragon's Back Hike
  • Fixa naglar
  • Ozone Bar
  • Mammas födelsedagsmiddag
  • matshopping 
  • Ladies Market
Ni kan säkert kika in på Linns blogg de närmaste veckorna för att se lite mer detaljerat (och bättre) vad vi allt har gjort. Är så glad att hon kom hit och vi hade nog en fantastisk vecka!