STARS IN THEIR EYES

13/10/15
 
Stars in their Eyes är en sångtävling som min skola håller varje år. Det går ut på att varje finalist ska vara en artist och sedan uppträda som den artisten/bandet. Jag och min kompis Kael for på audition tillsammans och vi blev faktiskt valda att sjunga samma låten som vi uppträdde med på vår audition. Vi skulle vara of Monsters and Men och vi sjöng låten ¨Little Talks¨. Hela processen med tävlingen var jätterolig och även fast det var mycket att göra på väldigt kort tid så blev showen helt bra till slut. Alla som medverkade och hela publiken skulle sedan rösta på deras favorit och sen korades en vinnare. Jag och Kael råkade faktiskt vinna vilket var jättekul eftersom vi hade satt ganska mycket jobb på just den låten. Han bor bara två våningar nedanför mig så vi kan alltid bara springa upp/ner och öva.