VALENTINE'S DAY

Alla hjärtans dag har nog aldrig rikitgt varit en favorit för mig, mest för att det känns lite överdrivet och onödigt att fira så mycket som man gör och att sätta så mycket tyngd på att ha någon att fira dagen med. I år hade jag faktiskt en "valentin" och vi hade planerat att spendera dagen tillsammans. N kom till mig på eftermiddagen efter han hade spelat 3 timmar rugby så han var super trött. Jag hade i alla fall fixat ihop popcorn, chokladdoppade jordgubbar, rosa godis och lite annat smått och gott. Vi kollade bara på några romantiska komedier och mös lite. Vi rundade av kvällen runt 9 tiden eftersom vi hade skola igen nästa dag efter en veckas ledighet vilket inte kändes så lockande. Hur som helst blev all hjärtans dag riktigt bra och jag hoppas ni fick spendera dagen med människor ni älskar också!