KATASTROF HELG

God morgon!
Idag är det söndag och mår lite sisådär. Igår hade Shyla och Nina en gemensam födelsedagsfest, det var ett tram party vilket betyder att vi alla var på en spårvagn som åkte runt Hong Kong. Redan då jag kom dit var jag inte så sugen på att vara ute bland folk och kvällen slutade lika dåligt som den började. Går inte in på detalj men det var mycket drama och under tumultet lyckades jag tappa min telefon någonstans. Senast två veckor sedan slarvade jag bort min telefon men den blev upphittad, tyvärr helt böjd och med sprucken skärm men den fungerade ändå. Denna gång kommer jag nog troligen inte få tillbaka den och det känns ju lite patetiskt att vara så ledsen över en telefon men har så mycket på den som jag inte vill tappa och man känner sig så hjälplös när den är försvunnen i en storstad. Detta betyder att alla mina bilder från denhär hösten/vintern är borta vilket känns ganska jobbigt fast jag inte hade mer än kanske 400 p.g.a att min kamera har varit sönder. Får se vad som händer med min telefon situation nu men kan om någon vill kontakta mig kan man använda facebook. 
 
Hoppas ni har/haft en bra helg och så hoppas jag på en bättre vecka!