BUT YOU'RE LOSING YOUR WORDS, WE'RE SPEAKING IN BODIES

Min lördag började väldigt lugnt med american pancakes. Sedan fick jag en liten kick och gick runt och städade huset i några timmar, vem är jag? På kvällskvisten kom Tilda, Emelie och Ine till mig och vi spenderade några timmar med att dansa till låtar från 2011 <333. Älskar faktiskt flickkompisar, det är så härligt. Senare fylldes källaren med lite andra människor och det blev faktiskt en väldigt mysig kväll med musik, olika lekar, nostalgitrippar och halvroliga diskussioner. Tar dock aldrig bilder på kvällar som dessa så bjuder på några snapshots från mina vänner. 
 
När jag och Ine äntligen somnade hann vi inte få mer än några timmar innan ljuset smög sig in... Då bestämde vi oss för att bara stiga upp och laga frukost. Slängde faktiskt ihop american pancakes igen och vi satt sedan och slökollade Gossip Girl i några timmar. 
 
På eftermiddagen for familjen till fammo och faffa eftersom min älskade farmor fyllde år. Tycker det är så härligt att äta middag med dem och lyssna på deras historier. Tänk att pojkarna brukade cykla 45 km för att träffa flickorna och gå i armkrok. Franska läsande har tagit upp min söndagskväll, fastän jag egentligen bara har läst bloggar och lyssnat på musik med en liten gnolande ångest i kroppen. Den tycker jag vi lämnar i vecka 13.
 
Halva provveckan kvar men för mig återstår bara två prov. Nu är det faktiskt April och vår på riktigt! Bara snön skulle försvinna.