DEN SJUNDE HELGEN AV 2017

Fredagen var fylld av vårigt och härligt väder. Mötte upp Ine efter skolan och fikade tillsammans. Älskar verkligen den människan, speciellt de stunderna när vi pratar om allt och alla. Planerar, inspirerar varandra eller bara talar ut om vad vi har på hjärtat. Kom i alla fall hem efter flera timmar och åt tortillas med mamma och lillebror. Sedan bestämde jag mig för att spela gitarr resten av kvällen eftersom jag börjar bli rostig. Musik är nog ändå det som gör mitt liv värt att leva. 
 
 
På lördagmorgon firade vi lillebror med frukost på sängen. (Han fyller på söndag men det var ett taktiskt drag att göra på detta sätt, tänk att han är 14???). Jag och mamma tog oss ut i det ruskiga februarivädret (så mycket det kan ändra på en dag... :// ) på eftermiddagen. Vi gick längs vattnet inne i stan vilket ändå var jättetrevligt. Sedan sprang vi in till Kicks för att inhandla smink efter att vi konstaterade att vi både borde bli bättre på att ta hand om oss själva. Senare på kvällen träffades vårt lilla flickgäng och dansade loss till låtar som får det att pirra till i magen. Resten av kvällen spenderades både hemma hos mig och på en ganska ohändelserik lokalfest. Jag och Ine somnade sött lite efter klockan 1 efter att ha gått hem i regnet. 
 
 
På söndag vaknade Ine och jag besvikna av att ha ätit upp all vår frukostmat kvällen innan. Vi bara slöhängde och kollade Gossip Girl tills vi fick skjuts in till stan. Jag spenderade min söndagskväll med att göra läxor och äta pizza. Tror faktiskt jag har blivit galen men tycker inte ens om pizza så mycket längre???