FEMTONDE FEBRUARI

Idag har solen tittat fram för första gången på länge. Det kändes inte så jobbigt att stiga upp och gå till skolan. Jag fick mycket gjort och många bra besked. Kände också att det var dags att ta upp bloggen igen. Som ni som läser säkert vet i detta läge är jag inte så bra på detta. Att blogga alltså. Identifierar mig själv som en periodare, blir otroligt ivrig med saker men vill att de sker NU NU NU. Sedan när den omedelbara inspirationen har gått förbi så går jag vidare och orkar inte alls. 
 
Dock har jag ibland fått en släng av inspiration och känt att jag vill vända mig någonstans. Därmed detta initiativ. Förhoppningsvis kommer jag kika in lite nu som då, det får jag väl ändå lov att göra nu när det lider mot vår.
 
Annars önskar jag alla en fin onsdagskväll.
 
Elin
 
En väldigt suddig bild på min vackra skolväg. Det är ju faktiskt härligt med alla vinter soluppgångar/nedgångar.