280317

Idag sprudlar livet i mig. Jag känner mig pirrig och energifull. Kan förstås bero på att jag hann dricka lite kaffe imorse, vilket jag aaaldrig gör. Men hoppas nästan det är på grund av solen. Det underbara vårvädret som sveper med en så fort man sätter foten utanför dörren. Låter lite som en pretentiös edgy teen girl men vad kan man, skyller det på kaffet också. 
 
Har haft en relativit produktiv dag. Dessutom gick jag runt i polotröja, rött läppstift och svarta byxor. Kommer inte ens ihåg hur många som påpekade att jag såg att som Noora från Skam. Hahah det är väl som det ska vara då. Imorgon börjar provveckan så nu på kvällen ska jag sätta mig med kemiboken. Om jag känner att jag hinner kommer jag försöka läsa klart boken för denna månad också. Plockade äntligen upp en ny bok som jag har beställt och är sååå taggad på att börja läsa den. Tycker dock The girl on the train som jag läser nu är väldigt bra också. Blir nästan lite upprymd när jag tänker på att jag kanske blir "dendär som läser böcker". He sku ju va na.