DIVIDE

Mina damer och herrar, ED SHEERAN. Förstår ni hur fantastisk han är???? Jag hoppas det. Har varit helt BESATT av honom i fleeera år och lyssnar på hans album x många många många gånger i månaden ännu. Nu är det i alla falll så att han har äntligen släppt ett nytt album. Den kom ut perfekt, behöver verkligen hans musik just nu. 
 
Det fina med Ed's musik enligt mig är att den verkar så rå och effortless men ändå så otroligt poetisk. Han är min förebild inom låtskrivning men tycker också han sjunger med sådan passion att jag ständigt blir berörd. Gillar också att det finns några lättare låtar i detta album blandat med de gråtiga låtarna samt hans egen halvrap. Ville i alla fall dela med mig av mina favoritlåtar från albumet, om jag måste måste välja. Troligen kommer jag ha nya favoriter om en vecka men just nu tycker jag extra mycket om dessa. 
 
 
 
HELA ALBUMET: