ÄLSKADE VÄNNER

29-30/06
 
Efter att ha senderat två dagar i Helsingfors tog vi tåget hem till Vasa. Jag var så otroligt glad att äntligen få komma hem. När vi kom fram åkte vi till fammo och faffa eftersom vi hyr ut vårt hus och de som bor där skulle fara iväg för sommaren några dagar efter vi kom hem. På kvällen for mamma och jag och kollade på mitt fotbollslags match och det var jättekul att se dem spela och träffa alla. Ine och Linn hade kommit överens med mig att jag skulle komma till Linns på kvällen så efter fotbollsmatchen körde mamma mig dit. De sprang båda ut och kramade mig när jag kom och jag var överlycklig av att se dem. De sa att vi skulle ha spakväll vilket skulle förklara deras badrockar men de tog sedan ut mig på Linns terrass och Walter, Felix och Lotta hoppade fram. Kan nog inte beskriva min glädje och tror inte någon förstår som inte har gjort det själv hur det känns att var borta från sina vänner i ett år och hela tiden tvivla på om de kommer komma ihåg en eller om allting kommer vara "som förr". 
 
Lite senare pä kvällen kom Hannah, Henna och Jolanda också dit coh vi hade en urmysig kväll med massor av kramar. När Felix och Walter till slut skulle gå hem så följde jag, Ine och Linn med dem en bit genom de oändliga myggorna. Vi somnade sedan alla tre flickor runt klockan 4 och när jag sen till slut vaknade, väldigt sen (kan försöka skylla på jetlag) så hade de lagat frukost till mig. Vi cyklade sedan in till stan på två cyklar för att träffa Walter och Felix. 
 
Är så otroligt tacksom för att få ha så fina vänner som jag har. De har verkligen gjort min sommar oförglömlig och vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dem.