TÄLTANDE BABES

4/8
 
Den sista dagen Ine, Felix, Walter, Linn och jag hade tillsammans bestämde vi oss för att tälta. Vi använde Felixs tält och åkte tillsammans till Kronvik för att sätta upp vårt tält. Efter JAG OCH FELIX hade satt upp tältet halvvägs märkte vi att hela marken var full av myror så vi tänkte att det inte skulla vara så kul att sova med myror så vi satt ihop tältet och åkte tillbaka till Felix hus och satt upp det på hans bakgård. Efter vi äntligen fick upp tältet så for vi tillsammans till Kronvik än en gång och simmade samt kolllade på solnedgången i någon timme. På kvällen satt vi sedan bara och mös i tältet och åt pizza och allt möjligt. Walter for hem runt 12 tiden eftersom han skulle åka till Sverige morgonen efter men vi andra satt uppe några timmar till och bara pratade om vår barndom och glada minnen vi har. 
 
När vi sedan vaknade nästa morgon åt vi en superfin frukost som Felixs pappa hade lagat. Jag och Linn tillbaka till mitt hus, dit våra hyresgäster redan hade kommit tillbaka, och hämtade min gitarr. Sedan gick vi alla fyra till UF och satt där och pratade och grillade marshmallows med glass. Efter en stund kom det några andra Sundom människor dit och det var väldigt kul att se dem som jag själv spenderade varje dag i lågstadiet med samlade.