LATELY

Uppdateringen har verkligen inte varit på topp men jag tänker att de få som orkar kika in klarar sig i alla fall ehehe. Har precis blivit helt klar med skolan i Hong Kong, med 14 exams och en stor presentation i bakfickan. Överlag är jag ganska nöjd med mina exams, speciellt eftersom de inte betyder så mycket för mig för att jag flyttar tillbaka till Finland. På tal om det, om 15 dagar sitter jag på ett flyg till Helsingfors och sedan till Vasa. Är fortfarande otroligt hur snabbt tiden har gått och jag försöker förbereda mig mentalt för flytten så gott det går. De sista veckorna ska jag hitta på massor av kul här och sen när jag kommer tillbaka till Finland är det fullt upp med konfirmation, mopedkort, troligen catcha upp med kompisar samt familj och spendera 1 och en halv vecka med Neal i Finland vilket kommer bli helt underbart! 
Hoppas ni har det bra och förhoppningsvis kommer jag skriva liiiiiite mer regelbundet...