MINA KVÄLLSSYSSLOR

Mitt bästa jag är oftast på en fredagskväll efter en obetydlig vecka i mitt sovrum. Blir aldrig så inspirerad eller mår så bra i mig själv som just de stunderna. Ibland funderar jag på om det är okej att känna så. Får man sitta hemma en (nästan varje) fredagkväll och älska det? Det finns ju en så otrolig press på att vara aktiv och social och sprudlande glad hela tiden men det faller inte riktigt mig i smaken. Brukar nog beskrivas som en väldigt social person dock och det är jag till en viss mån. Älskar att träffa och lära känna människor men söker mig heller inte sådana situationer. 
 
Alla mina sinnen är på topp under mina inspirationskvällar som jag väldigt fåfängt kallar dem. Sitter och skrollar igenom de finaste bloggarna jag vet, lyssnar på härlig musik och upptäcker världen. Det låter kanske lite knasigt men så känns det verkligen. Det är som att kvällen tar mig vartsomhelt fastän jag bara sitter i min säng. Ibland vill jag skriva musik, dikter, dagboksinlägg eller bara konsumera andras konst. För i det där tillståndet är allting konst. Och det är det bästa jag vet.
 
Här är två av mina favorit-spotifylistor som brukar höras från mitt rum på dessa kvällar.