VIKTIGT CUPCAKESSNACK

På tisdag gick jag till Aroma efter skolan för att plocka upp lite bröd och cupcakes till mig och käre mami. Kommer ännu ihåg den dagen för tre månader sedan när jag och Linn gick till Aroma för att läsa matte och prövade deras vitchoklad halloncupcakes. Blev faktiskt helt kär och vågar nästan inte medge det men har DRÖMT om dessa cupcakes. Aroma ändrar deras cupcakes veckovis om jag har förstått rätt så de har tyvärr inte funnits kvar i mitt liv :((((((. Tror det var ödet men just denna dag hade de fått tillbaka vitchoklad och halloncupcakes och jag blev ÖVERLYCKLIG. 
 
Nu har jag dock skrivit över 100 ord om cupcakes vilket kanske kan tänkas vara lite skamligt. Men vem bryr sig jag älskar cupcakes, och bröd för den delen. (Om de någonsin får tillbaka sina lingon och kola cupcakes kommer jag faktiskt aldrig lämna detta caféet.) I alla fall, mamma tyckte också det var härligt och vi satt och kolla på Lie to Me vilket är en ny serie vi har börjat kolla på för ett tag sedan. Första säsongen var helt okej, ganska intressant, men andra säsongen är faktiskt sååååå bra.