HELG FYLLD AV SOL, VÄNNER OCH MAT

Fredageftermiddag skulle jag och Linn fota lite bilder av mitt hår (som ni redan sett och som också dessvärre blev jättestela, är världssämst på att stå framför en kamera????). Vi var dock hungriga och vädret hade hunnit bli så fint efter en förmiddag och regn och slask. Fazer café fick därför stå för vår våriga lunch. Jag åt ugnspotatis med skagenröra och det kändes verkligen som vår. Helt fantastiskt. 
 
När jag sedan kom hem sminkade jag mig och lagade mig klar. Karo fyllde 17 år och förstås skulle hon firas! Kände mig så häftig i mitt hår och hade världens bästa feelis på kvällen. Hade planerat att dra till en fest men sedan bestämde jag mig att bara fara hem och sova.  
 Lördagen bjöd också på finväder. Satte på mig en blommig blus och tog mig sedan till Ine som hade lagat brunch åt mig och Linn. Det var såååååå gott och härligt.  
Linn for hem efter någon timme men jag stannade hos Ine. Njöt av hennes fina påskliljor och vi kollade på några avsnitt Gossip Girl tillsammans. Hon är faktiskt det fiiiiiiinaste jag har. 
Förbättrade mitt smink lite och sedan for jag direkt till Fanny som hade ordnat middag för några Övisflickor. Maten var jättegod och vi satt som vanligt och snickelisnackade länge. Var hemma vid 1-tiden och varvade ner lite och somnade efter en stund. 
Förrän jag somnade hade jag lovat mig själv att ha en SUPER mysig dag. Så när jag vaknade på söndag skulle jag banne mig steka pannkakor. Det blev världens högsta (och inte så fina) berg av dem dränkt i sirap och kanel. Som jag förövrigt tvingades föra över till min bror för det blev liiiite för sött. Vem är jag? Jag tycker att man får en lite äcklig känsla i munnen av för mycket sirap. Pannkakorna var dock jättegoda. 
Spenderade hela förmiddagen och eftermiddagen med att kolla på Disneyfilmer. Började med Aladdin, sedan Pinocchio och gick över till Moana som jag faktiskt inte hade sett. Satt med min dator samtidigt och beställde en tröja, gjorde lite skolarbete och läste bloggar. Mittiallt var det dags för middag. Pappa hade faktiskt grillat kyckling. FÖRSTÅR NI ATT DET ÄR VÅR NU !!!!!!!!!!!