SPÖKSTAD

Fredagkväll är det nu. Känns inte riktigt så dock för jag har varit ledig hela dagen. Vaknade för övrigt till SNÖ idag. Det är ju förskräckligt, jag åkte ju t.o.m mopo en dag och nu är det visst vinter igen. Surade lite på morgonen och kollade på Shameless. Sedan gick jag ut på en promenad i det äckliga vädret, det regnade och på min lilla stig var det blank is så jag gick runt som Bambi och halkade var femte sekund. Läste ut Det handlar om dig också och de inspirerade mig så satt mig faktiskt ner och skrev musik när jag hade flyt. Det är härligt. Blev väldigt taggad på fredag sedan så jag tvättade håret och sminkade mig på sen-eftermiddagen. Åt middag senare och det tog energi ur mig på något sätt. Så nu sitter jag och lyssnar på Ed Sheerans gamla album och tror jag ska gå och sova istället. Det får man också göra.