"WE GOT QUESTIONS WE SHOULD NOT ASK"

Idag var egentligen första gången jag var ledsen över någonting annat än det som jag har gått och bärt på i två veckor. På något sätt borde det vara en lättnad om man försöker tänka positivt men det kändes inte så. Fick ut alla mina prov från mattekursen förra perioden som jag tog på kontrakt. Insåg att det hade gått riktigt dåligt (som jag nog visste men inte hoppades på). Vet att jag har en helt orealistisk bild av mina prestationer i skolan och att det är därför det tar så hårt på mig om det bara går lite sämre. Jag vet. Och jag försöker jobba på det men det går inte så bra. Det är också slask idag vilket suger.
 
Men usch varför ska jag sitta och klaga?? Kom ju överens med mig själv att detta skulle vara ett positivt och härligt forum. Fast egentligen måste man också vara ärlig för att det ska kunna kännas så. Idag tänkte jag såhär och fastän jag inte mår dåligt har dagen varit präglad av lite halvsugiga (sugigia är ett så roligt ord som man använder när man är typ 12, älskar) saker som jag har gått och surat över. Men man dör ju inte av det. Ikväll har jag bara läst vidare på min bok och läst mycket bloggar. Förstås lyssnat på Ed Sheeran också. Imorgon är det ju fredag också!!! Har dock aldrig varit någon som ser framemot helgen speciellt mycket. Eller förstås tycker jag det är fantastiskt att kunna göra roliga saker och sova lite längre. Men föredrar nästan en perfekt torsdag över en lite halvtråkig lördag. Låter nästan lite fel att säga så men vem bryr sig. 
 
Nu har jag skrivit lite för långt igen men det är ganska skönt att bara lätta på hjärtat fastän det inte är så viktiga saker jag har att säga. 
 
Au revoir!
 
Har är några bilder från januari när jag tyckte jag var lite snygg. Ser också jätteallvarlig ut (ungefär som på alla andra bilder av mig????) och tyckte det passade bra.