fotbollsdag

Idag när jag vaknade så såg jag ut genom fönstret och tyckte att det såg ut att vara jättedåligt väder. Jag satte inte i mitt rum en stund och sen städade jag det för det var så råddigt. Klockan tre åkte jag och pappa iväg för att kolla på IFK pojkarnas match. De vann 6-0 och spelade jättebra. Jag var typ super hungrig för jag hade bara druckit typ 1 dl smoothie till frukost så jag och pappa for till Subway. Efter det så åkte jag på träning, eller det var inte en vanlig träning utom träningsmatch mot BKs pojkar. Matchen slutade 5-4 till dem. Vi spelade egentligen ganska bra men vi hade bara otur med målen. Jag är helt nöjd med min insats om man tänker att jag har varit borta nästan 2 veckor. Nu på kvällen grillade vi once again. Efter det sprang jag ut till jordgubbslandet och plockade några jordgubbar och sen lagade jag jordgubbar och grädde åt familjen medans vi kollade på Uruguay-Italien. Imorgon ska vi troligen fara till villan så det blir lite dåligt med uppdateringen men det får man bara leva med haha.
 
bild från Portugal efter som jag inte hade med kameran haha