MIN ÖNSKELISTA

17
 
Oktober är här vilket betyder att min födelsedag börjar närma sig så småningom (23 okt., hoppas ni inte glömmer :-) ). Känner egentligen inte att jag behöver några födelsedagspresenter eftersom jag har möjlighet att köpa det jag behöver och är väldigt nöjd med det jag har. Dock vill ju de flesta ge presenter när man fyller år så har fixat ihop ett litet collage på saker som jag skulle bli extra glad av. Vill ju också poängtera att jag inte egentligen behöver det här och vill inte ens få allt men om man vill ge någonting åt mig kan man tänka i dessa banor.
 
En härligt baddrock, mjuuuka och varma stickatröjor och "huppare :))" (allting som är mysigt), en relativt simpel klocka, vitt vin (som förstås sparas till nästa år hehe), presentkort (h&m, kicks etc.), en trenchcoat med kraven; varm, del som värmer nacken, riktiga fickor och neutral färg, väldoftande ljus, en halvakustisk gitarr, mom jeans, en handväska som är tillräckligt stor för att rymma allt jag går och bär på utan att vara klumpig, en stor mysig halsduk. 
 
Jag blir alltså glad av allting som håller mig varm och gör hösten mysig. Blommor, böcker med fint språk och en inramad bild på dig och mig gör mig jätteglad också.
 
Tack för ord. 
#1 - - bumss.xyz:

Pretty nice post. I simply stumbled upon your blog and wished
to say that I've truly enjoyed surfing around your
blog posts. After all I'll be subscribing on your feed and
I'm hoping you write again very soon!