This is us

Hejsan!
Idag så var det ännu en dag av fullkomlig trötthet i skolan. Vi hade jumppa första timmen och sen bara helt lugna vanloga timmar. Efter skolan hoppade jag och Hannah av i stan. Vi bestämde oss för att gå ända till Minimani, urlåångt lixooom. Vi köpte naturgodis och croissanter. Jag föll för grupptrycket och köpte snapple haha. Smakade faktiskt ganska bra men jag ska ännu prova pink lemonade smaken för den sägs vara godare än jordgubb-kiwi. Efter en stund kom Linn in till stan och vi gick till Ett rum och kök och lite mer. Jag hade typ inga pengar så jag åt mitt äpple somjag hade köpt på minimani. Sen for vi och såg på premiären av 1D filmen; This is us. Alltså så jävla bra!!! Jag har varit ganska så stort direction fan men i te sådär galet ni vet men filmen var så bra så att alla vi 3 är ju hardcore directioners nu haha. En sak som jag tänkte hela tiden var att en dag ska det vara jag som står på en sådär stor scen, jag som arbetar många timmar för att få ett album klart, jag. Det är verkligen det jag vill göra men jag är ganska ung ännu så jag får bara vänta tills jag går ut högstadiet åtminstone innan jag kan börja satsa ordentligt men MGP är ju en jättebra start.

Vi åt tortillas med familjen och det var jättemums och nu ska jag gå och sova för jag är urtrött. Hörs imorgon!