Duktiga flickor

Hej!
Igår var Hannah his mig. Vi köpte lite frukter efter skolan och sen så lagade vi smoothie och. Vi lagade en video som ni säkert har sett redan. Mitt i allt fick vi en idé. Vi skulle laga trerättersmiddag till min familj. Till förrätt lagade vi räksmörgås. Till huvudrätt serverade vi kyckling och pasta. Sen till efterrätt åt vi glass. Allt var jättegott. På kvällen fick jag tråkigt och då gjorde jag lite styrketräning och sen somna jag bra.

Idag så har vi övat på att få betyget för sexorna får det på scenen framför alla föräldrar. Jag har också skrivit wtt FY/KE förhör idag. Finskaprovet fick vi också ut och jag är nöjd med det. Jag var till butiken efter skolan idag och köpte Feni och kvarg. Nu ska jag ut och kolla på DH. Det är jätteskönt väder idag, det är inte så varmt så att man inte klarar av det men det är fortfarande shortsväder. Ikväll har jag fotisträning och imorgon far jag till stan med Hannah för Frida och Johanna kunde inte. See yaaa!