UPPER MODERN BISTRO

Idag skulle jag ta mig till fotbollsträning men det gick inte så bra. Jag hade ingen aning vad jag skulle göra eller vart jag skulle gå fastän jag hade frågat många. Det slutade i alla fall med att jag bara for hem. Jag och mamma bestämde oss för att gå ut och sätta oss på ett cafe och bara utforska lite. Vi gick runt på massa fina smågator en stund och sedan satte vi oss bara ner och beställde lite mat efersom jag var vrålhungrig. Det som jag älskar med Hong Kong är att det finns alltid nya gator att gå på, ny favoritställen att njuta av, nya saker att se. Älskar också all konst som smyckar så gott som alla väggar. Nu måste jag börja skynda mig att göra mig redo för en födelsedagsmiddag som jag redan är sen till. Hoppas ni har det bra!
 
There is something beautiful hiding in every corner