RUGBY SEVENS

Rugby är en av de absolut största sporterna i Hong Kong och varje år ordnas Rugby Sevens. Det är en helg fylld av Rugby fastän de flesta tonåringarna använder det som en chans att umgås och göra lite allt möjligt. Jag åkte i alla fall in till Hong Kong Stadium på Lördag och träffade de flesta av mina kompisar där + 100 andra som jag inte kände. Var där hela dagen vilket lätt blev lite tråkigt när alla bara sprang runt, de flesta var ganska fulla redan på eftermiddagen om jag ska vara helt ärlig, och jag kände inte så värst många i området vi var. Vädret var i alla fall på vår sida och det var jättesoligt och varmt hela dagen. Senare på kvällen åkte jag, Tasham och Aisha och köpte lite mat och dryck och for vidare till IFC. Träffade sedan några av våra kompisar där och min kväll slutade riktigt bra.