HIGHLANDERS vs RACING 92

Vaknade på lördagen och mådde riktigt dåligt. Hade dragit på mig en ordentlig förkylning så spenderade förmiddagen med att bara kolla på serier och sedan somnade jag och sov ungefär 2 timmar till. Klockan 4 tog jag i alla fall en taxi till Chai Wan för att kolla på en rugbymatch. Två professionella (och tydligen jättekända och super häftiga enligt Neal) lag hade kommit till Hong Kong. Vi hade sett dem träna på torsdagen när Neal spelade själv och de var på samma plan. Försöker fortfarande förstå mig på rugby men har lärt mig the basics så att jag kan följa med en match. Det var häftigt att se hur otroligt stora och muskulösa de är och hur bra de spelade. Efteråt så sprang nästan hela publiken på planen och till slut gav säkerhetsvakterna upp. Vi såg också Dan Carter på nära håll och Neal var helt salig för att det är hans favoritspelare med samma position som honom själv. Själva matchen var riktigt tight men till vår förvåning så vann det franska laget Racing 92.